Flajty 2. kolo
Flajty 1. kolo
Turnaj se bude hrát ve formátu 2x19 jamek bez finále.
Případný rozhoz o umístění – jamky číslo 1, 2, 3. Pokud se nerozhodne, následuje CTP na 1.
Hraje se podle platných pravidel PDGA. Kategorie bude otevřena při účasti alespoň 4 hráčů. Vzhledem k tomu, jak se přihlásili hráči a hráčky, bude možné otevřít kategorii MP60, FA4 a MJ10, vše díky sponzorovi Vinařství Lovečkovi.
O co hrajeme?
Ceny pro 3 nejlepší v každé kategorii. Připravena budou CTP pro MPO a MP40 na jamce č. 6, pro FPO, FA4 na 18, pro MP60, MP50 a MJ18 na 14. Pro MJ12 a MJ10 na jamce č.1. Na jamce č. 4 bude soutěž o nejdelší putt. Při registraci bude možno vložit 20 Kč do Ace poolu. Vybrané peníze se buď předají šťastlivci, který zaznamená eso v turnaji, nebo po skončení proběhne rozhoz mezi všemi, kteří si zaplatí. Pokud padne eso v rozhozu o konečné pořadí, autor bere polovinu fondu, o zbytek si ostatní hodí CTP na 1. jamce.
SKÓRE
Zapisování skóre bude čistě elektronické.
Každá skupina má povinnost zapisovat skóre přes live-scoring tady na idiscgolf.cz (heslo je "6open") a zároveň také do další aplikace pro možnost ověření správnosti skóre (doporučujeme UDisc, ale je možné použít kteroukoli jinou appku, případně i jednoduchou tabulku). Na konci vždy porovnejte výsledky z obou aplikací a srovnejte případné nesrovnalosti. Pouze jako nouzové řešení bychom použili klasickou skórkartu.
FLIGHTY (Soutěžní skupiny)
Na tomto turnaji vám rádi vyhovíme, pokud chcete první kolo odehrát se svými partnery, kamarády apod. Je však potřeba nám to vždy dát vědět nejpozději 24 hodin před začátkem turnaje na email janda@kobyli.cz. Tvořící se flajty (snad) najdete zde.
Harmonogram bude upřesněn dle aktuální situace, zatím je připraven turnaj takto:
08:30 – registrace hráčů u infoboardu, platba startovného při registraci
players meeting (seznámení s hřištěm, rozdělení hráčů do flightů) - proběhne prostřednictvím emailů a tétoé stránky. Dost emailů se totiž vrátilo jako nedoručitelné.
09:30 – výhoz 1. kola
12:00 - 13:00 – oběd, rozdělení hráčů do flightů
13:10 - výhoz 2. kola
15:30 – vyhlášení výsledků
Občerstvení
Jedině v místních obchodech.
Odesláním registračního formuláře zároveň udělujete souhlas s pořízením a následným použitím fotografií a audio/video záznamu Vaší osoby nebo Vámi svěřených osob.
1 - vlevo je OB vymezeno asfaltovou cestou, pokud disk leží celý na asfaltu, je v OB, dotyk s hlínou nebo trávou znamená, že je v hřišti, járek za košem je také OB.
2 - nic
3 - OB je vymezeno járkem za košem
4 - OB je po celé délce vlevo vymezeno járkem
5 - OB je po celé délce vlevo vymezeno járkem
6 - OB stejně jako u jamky č. 1
7 - nic, velké šípkové keře jsou náhodná překážka, viz výše
8 - OB je po celé délce vpravo vymezeno járkem, velké šípkové keře jsou náhodná překážka, viz výše
9 - ostrov je 10-ti metrový kruh kolem koše, vše ostatní je hazard (hráč pokračuje z místa dopadu disku, ale přičítá si trestný hod) , járek není OB, ale náhodná voda, lze hrát z něj, ale i ze vzdálenějšího břehu
10(9a) - OB je vinohrad
11(9b) - OB je tvořeno hranicí lesa a tak, aby nebyli ohroženi hráči na výhozišti 9c, sádek nad lesíkem je také OB
12(9c) - OB je vymezeno po levé straně hustým porostem a vpravo nahoře poli
13 - OB je po celé délce vlevo vymezeno járkem
14 - strom vpravo před výhozištěm se musí obejít zleva
15 - OB je tvořeno malým járkem za košem, chrání hráče na jamce č. 16
16 - koš je na ostrově tvořeném malým járkem, vše mimo ostrov je OB. Pokud disk vůbec neletěl nad ostrovem, hráč háže znovu z výhoziště. Jinak se hranice ostrova bere jako hranice klasického OB.
17 - triplmando + vyznačená drop zóna před triplmandem, jediný náš čtyřpar
18 - triplmando v cestě, při nesplnění jde hráč na DZ, která je vymezena triplmandem, asfalt vpravo je OB
19 - OB je po celé délce vlevo vymezeno asfaltem